Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Layanzz...

8:38:00 PG

Waa... ari ni boring laa... sebenarnya.. bukan boring apa... lum cukup lagi persediaan ari raya nih... ceh.. cam bebudak laa.... hehehe...

tak kira... selagi lum cukup persediaannya tu.. tetap aku tak puas hati... ingat Jumaat ni nak pergi Jalan TAR laa.. nak tengok tudung skit... hehhe...

kasut raya dah ku beli...
inilah kasutku.. matching ngan baju neh.. color brown
ni lak... kira wat Fridge Magnet (FM) Exchange la ni.. ngan member2 kelab isteri-isteri WMC... inilah FM yang aku dapat...
Dan hari ni jugak aku dapat hadiah dari members KELAB KELANTANESE WMC.. thanks friends...
Apa la hadiahnyer ek???
Jengg...jenggg... jenggg....
Tadaa..... comel kan??? aku suker... aku suker...



You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us