Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Adam at zoo... again????

10:59:00 PG



Adam yang mengamuk bila keluar dari aquarium.. dia kata nak mandi gak kat situ... waa.. anak teruna ku...

ok tak?? heheeh

ini ikan apa aku tak tau...

ikan yang besar... ni ikan toman tau...
jalan2 dalam aquarium.. tengok2 ikan...





taman rama-rama.. tapi kami tak masuk pun.. takder best pun.. just tengok2 dari luar jerk...

budak kecik ni nak masuk sebab dia tengok ada kepala besar kat luar tuh...

tengok.. kena pegang.. sebab dia excited tengok rusa kat dalam tuh.. kami takut jatuh jerk..


kat dalam taman burung... semua burung dia nak tengok... tapi mmg tak sabar nak tengok tiger...





sememeh jerk mama dia sambil pegang payung...
burung2 yang lebih besar dari Adam...

korang tengok.. mana ada nak pegang tangan babah dia.. berlagak nak jalan sendiri tuh...

zirafah yang mmg tinggi.. patut la kalau org tu tinggi.. org akan kata tinggi macam zirafah ek.. emm...
Itu... yang si kecik tu la Muhammad Adam Danish... mmg excited dapat ke zoo.. dia kata nak tengok tiger.. so.. binatang2 lain dia tak layan...

**************************

Masa cuti sekolah lepas.. cam la anak aku tu dah sekolah.. ok.. masa cuti lepas.. sepupu sepapat Adam datang bercuti ke KL.. mereka dari Kelantan... so.. kat mana la nak bawak demo2 tu semua jalan2 ek.. ambik jalan mudah.. ke zoo laa.. tempat yang aku suka... dalam hidup aku dah cecah 32 tahun tahun 2010 nih.. ini la kali ke 2 aku ke Zoo Negara... hehehe.. jakun gak ek aku nih...

So, layan la gambar2 tu semua.. nak explain pun.. mesti aku explain benda yang sama korang nampak kat gambar2 tu semua.. sebenarnya.. ini adalah sebahagian jerk.. dalam kamera tu berlambak lagi gambar2 nyer.. kabel kamera aku lak hilang.. kat mana aku letak pun tak tau... aku dah lupa laa..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us