Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku.. diet???? Alah.. hangat2 jerk tu...

5:15:00 PTG

Tadi.. pas melantak pizza cheese tu.. aku jalan2 laa.. jenguk2 kedai jamu.. pastu.. member aku plak usha suh ambik benda alah ni.. dia kata.. berak bagus.. smooth jerk.. pastu.. aku tengok.. dianyer perut kempes sikit laa.. sikit laa.. rasa cam bagus jerk benda alah nih.. alih2 aku rembat satu sachet.. satu sachet tu maunyer tahan 10 hari.. rege murah jerk.. RM6 jerk.. so.. take it laaa...
pastu.. member aku tu.. heheeh.. malu la nak citer.. ahh.. ada aku kesah?? aku nak citer gak... dia nyer payu**ra besar oo... saiz 40D.. haa.. hambek ko.. mmg mengancam giler laa.. kalau dia jalan.. mesti mata2 jantan singgah kat situ dulu... weeii.. bukan mata jantan jerk ko.. mata2 pompuan pun sama.. even nyah pun mak... layan jerk.. pastu.. alih2 dia hambik plak benda alah kat bawah nih.... apa kes ko ni nyah?? ko lum puas ati ker dengan ukuran ko yang marbeles tu?? mak jeles tau...
aku apa lagi.. rembat la jugak.. memang mak jeles kat ko nyah.. ingat ko jerk nak melaram?? mak pun sama.. hahaha... tapi .. dia ambik sejenis jerk.. aku ambik 2 jenis.. yo laa.. aku ni dah kawin.. dia tu anak dara lagi... korang tengok apa yang aku ambik?? ada korang kesah?? tak kan?? kalau korang nak pun.. silakan berkunjung ke kedai jamu berdekatan.. hahaah...
haaa.. wangian kat bawah ni.. aku beli 5 hinggit jerk satu.. ala.. utk naikkan mood utk tidur.. lebih releks.. nyenyak tidor... hehehe...
so.. aku berhabis ratusan gak la ari ni.. mentang2 la gaji dah masuk.. tengah bulan gigit jari la ko nyah...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us