Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Huhuhu.. aku rindu dia....

8:42:00 PG

Aku rindu dia!!!! Dah 3 hari aku tak jumpa dia.. tak dengar suara dia.. tak peluk dia.. huhuhu.. sedihnyer..


terasa sangat bila dia jauh camni.. tiap2 malam aku nangis sorang2 bila teringatkan dia... waa... bila dia nak balik???


seminggu rasa lama sangat... dn jadual dia balik KL adalah hari Jumaat nih.. hari ni baru hari Isnin... lama lagi tuh...


malam tadi memang menguji betul.. aku nangis sampai bengkak mata.. masa tido.. aku dengar nafas anak aku.. dia sedang tido.. dengan sedu sedan.. aku ucap.. "mama rindu babah..." tetiba jerk si kecik tu menjawab.. "adam pun rindu babah.." terkejut aku.. dan suara dia memang sedih... lagi la aku nangis...


my hubby masuk hutan kat Gua Musang... seminggu kat sana.. tanpa talian telefon.. tanpa apa2 perhubungan.. tunggu jerk la dia balik Jumaat nanti...



Klik2 la ek...



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us