Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Budak itu...

8:50:00 PG

Aku : Adam... sayang.. bangun baby.. dah lewat dah nih..
Adam.. still dalam comforter...
nak kena nih.. nak tutup aircond.. aku lak yang panas... biarkan aircond tu terbuka..
Aku : Adam.. bangun! (tanda seruan ada satu.. darjah kelangsingan suara tahap rendah lagi)
Aku nampak jari2 dia bergerak sedikit...
Aku : Adam!!! Mama cakap bangun!!! dah lewat nih!!! (tanda seruan dah masuk 3.. cepatnya darjah kelangsingan suara aku meningkat.. walau pompuan ini tak langsing... langkau terus yang kedua...)
Adam : emm... penatlah...
Aku : haa.. kan mama dah cakap.. jgn main PS2 sampai lewat sangat.. kan dah ngantuk...
Dia bantai tido lagi..

Mr. Hubby : Adam... bangun... (sambil tarik comforter dari si kecik tuh) dah lewat nih.. sekolah laa...
mula la si kecik tuh menggerekot.. mengada2.. buat lemah2 badan..
aku masa ni tengah mekup.. wei.. dah lambat dowh.. aku biarkan dia ngan babah dia..
masuk bilik air.. wat hal lagi.. apa lagi.. temperature mr.hubby naik laa... pagi2 dah wat hal..
kena penampar sulung kat bontot sebiji.. tapi.. budak itu tak menangis.. aku tengok.. muka dia merah tahan nangis.. ish.. ish.. ish.. seriau aku tengok.. sakit ooo.. tapi dia wat derk jerk...

pastu.. apa lagi.. dia menjerit... marah kami..
Adam : mama ni degil laa... (aku plak?)
Adam lagi : adam tak nak lagi ngan mama.. ngan babah... adam nak pergi dari rumah ini... tak nak lagi tinggal kat sini.. (hambik ko... mana dia belajar semua tuh??? budak baru nak cecah 5 taun dah fikir camtuh..)


Klik2 la ek...


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us