Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Katun... oh.. katun...

9:29:00 PTG

Korang...
dalam citer2 katun kat astro ceria..
katun apa yang korang "terpaksa" tengok?
terpaksa sebab anak korang mmg tiap2 hari konker tv..
so.. korang takder der leh tengok channel lain...

aku adalah salah seorang mangsa tuh...
boleh dikatakan...tiap2 hari aku tengok katun2 nih...




Dr. Slump Arale Chan...
sampai anak aku dah leh hafal lagu dan watak2 dalam citer nih...
aku pun layannnn...

 Arale....



dan...
professor yang sengal....
hahahha... tapi.. bijak...


lagi satu citer yang hari2 aku terpaksa layan...

Hagemaru....
tapi citer ni.. best...

budak hagemaru yang selalu menggunakan pesu..(anjing dia tu) untuk macam2 helah..
hhahaha..

memang keluarga hakeda yang lawaks...

 kawan2 yang selalu jadi mangsa...
 

lagi satu...
sin chan..
tapi katun ni dah jarang2 kat astro..
tapi.. layan gak ar...


 budak kiut yang nakal...

 family yang bahagia...

dan lastly...
budak yang amat bijak ini...
of coz la..


conan edogawa@shinichi kudo..
penyiasat cilik...


huhuhu... disebabkan aku selalu dihidangkan dengan citer2 tu semua... aku pun turut minat dengan citer2 tu...
layan gak ar...





You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us