Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Diet la konon... huhuhuhu...

7:20:00 PTG

Alahai...
korang mesti dah boring kan baca pasal aku nak kurus...
hangat2 taik ayam nak diet...
tapi.. semua ke laut...

memang macam tu pun...
bila rasa dan semangat tu datang.. aku diet la..
tapi.. jangan suakan aku dengan kek cekelat... aku rela batal diet aku..
mmg aku suka sangat kek cekelat...
kalau korang bagi aku sebiji.. aku tabik.. memang aku leh abis...

tapi.. bila ada suara2 yang buat aku gelabah.. aku start diet lagi...

"ayang... B tengok.. ayang dah kurus... tapi.. nape moto B rasa berat ek?"

so...
korang nak tau aku diet camaner??
aku diet yang senang jerk..
tak perlu kira kalori..
tak perlu tahan2 makan... aik.. diet apa yang tak perlu tahan makan??

ala... diet Atkins ler..
diet yang senang...
nak tau pasal atkins.. korang google jerk laa...

nak tengok apa aku masak ari ni???

 daging ayam campur telor...


 beli jenama ramly...

 skip jap... ini ikan selar yang sebesar tapak tangan aku.. 5 hekor.. RM12....

 ok.. sambung balik... lettuce... wat wrap daging ayam...

 telur...

 tada....

 sedap wei...

sampai menjilat jari....
ala2 foldover gitew...





You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us