Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Catatan Harian Menuju Kehamilan.... Huhuhuhu... So Poyo...

7:32:00 PTG

25 September 2013


Hari pertama aku jumpa doktor utk check kenapa sampai sekarang aku tak period...
So... Bermula hari ini... Aku akan catat semua perjalanan aku untuk persediaan mendapat cahayamata kedua... Amin...

Pergi check kat pusat perubatan damansara damai... Jumpa dr. Kamal Bahrin... Pakar O&G...

Check urin... Negative...
Timbang berat... Lebih berat dari biasa... Cecah 95 kg... Dr. bagi amaran... Suh kurangkan berat badan...

So... Doktor bagi ubat turun darah... Dan juga ubat kurangkan berat badan... Doktor nak suh aku kurangkan at least... 10 kg dalam sebulan ni... Nak tak nak... Kena wat la jugak...

Support aku tau...


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us