Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Ada sapa2 nak sedekah treadmill kat aku??

2:22:00 PTG

kalau ikutkan tajuk kat atas tu.. cam aku nak free jerk kan? tak ah.. kot2 ada kawan2 blogging yang rasa2 nak let go salah satu daripada "perhiasan" tu ar.. hehehe.. jangan marah..
yer la.. sesetengah member akan kata tak nak beli la treadmill.. nanti guna 2 hingga 3 kali.. pastu jadi perhiasan jerk.. pastu tak naik pun ... saya bukan apa.. hubby janji nak belikan.. tapi dia kata tahun depan.. laaa.. pastu dia kata lak.. beli yang murah2 jerk..
saya kata mana ada murah.. at least.. RM2.5k-RM4k.. dia kata.. ada.. kat mudah.. kat kedai lelong... laa.. kalau camtu.. baik aku cari awal2.. kot2 ada member2 yang nak jual.. leh la dapat harga member kan???
apa2 hal.. kalau nak jual "perhiasan" korang tu.. leh la konteks aku ek...
thanks...
(ini aku yang nak menjual ker aku yang nak mebeli nih? selalunya.. org yang menjual suh konteks.. ini yang nak membeli laks suh konteks.. hehehe..)


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us