Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Boringnyer...

1:22:00 PTG

Sebenarnya kan.. aku ni rasa cam malas pun ada.. bukannya takder kerja.. tapi perasaan malas sentiasa ada..

haa.. disebabkan member2 semua asyik bercerita ttg diet jerk.. aku pun sediikit terangsang la nak berdiet.. tapi takder la sampai berdetox bagai.. tapi kalau korang tengok member aku sorang ni.. mmg aku salute la DIA mmg kaw2 dia diet.. dan... sememangnya result dia marbeles... ko mmg bagus la izzah.. aku dah admire ko dah.. sebelum ni ko just kawan jerk.. tapi sekarang dah up dah.. jadi idol aku leh??


so, ari ni aku nyer sarapan >>> tosei telur + air suam


lunch lak.. makan biskut kering + air suam gak.. (tak abih2 ngan air suam kan pompuan nih???)


dinner lak.. aku plan nak masak sup daging.. pastu makan sama bihun.. jadi la bihun sup... ok tak???


ala... hangat2 chicken shit jerk tu.. esok mesti melantak nasi gak.. ish..ish..ish... bila la dia ni nak sedar diri kan????



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us