Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Hei.. tak insaf2 lagi...

2:43:00 PTG

Aku bukan kutuk sapa2 hokay... aku kutuk diri aku sendiri ko.. yela.. kalau baju dah sendat.. pinggang kain baju kurung dah mula kena zip separuh.. skirt XXL dah mula tak boleh masuk.. baju saiz 48 dah kena tukar saiz 52.. apakah itu tandanya??? bukankah aku dah mula menternak?? menternak?? ternak lemaks laa.. apa lagi... itu pun korang lum jelas lagi ker???
ini la keadaanku sekarang.. still selesa dengan berat badan yang cecah 96++kg nih.. tak sedar diri yang katil aku dah mula berkeriuk.. tu masa kau dok osrang2 tuh.. kalau tambah ngan mr. hubby.. lagi la menjerit katil tuh... mr. hubby pun pernah cakap.. dia rasa keta kami senget... woo.. itu melampau.. kalau keta kecik leh la aku terima.. ni naik x=trail pun senget ker??
*
rasa-rasanya.. kakak yang aku tumpang keta dia hari2 pun rasa lain macam bila aku mula jejakkan montot separuh saiz bas mini ke dalam wira dia.. nak2 bila dia membelok kiri dan kanan.. rasa cam nak terbabas jerk bila membelok.. sebab apa?? sebab berat la do.. ish.. ish.. ish...
*
tapi.. still berangan nak jadi cam kat bawah2 nih...
makan sushi jerk.. pastu makan sikit2 jerk.. mana tak kurus?? aku melantak 2-3 pinggan.. betul korang.. sejak aku lepas sakit ni.. makan jerk manjang.. kalau makan sikit.. aku mula rasa cam kebulur.. makanan lak mesti yang berkrim.. berlemaks.. yang sedap2 jerk...

selalu gak berangan nak wat cam org atas nih.. eksersais.. joging... dan berangan nak rembat treadmill.. kalau pergi shopping.. tempat yang aku tuju.. mesti kat barangan sukan.. verangan la tu.. nak beli basikal la.. apa laa.. ceh.. dumbell daripada botol air 1 liter pun tak terangkat.. ceh...


pastu.. berangan lagi.. nak p pantai.. cam bikini beach.. posing pakai bikini ko.. walawei.. cam dugung do.. uweeekk... tak tercapai dek fikiran daa... hahahaha... korang leh bayangkan tak??? eee... menjijikkan... hahahah...


ini aku suka.. shopping.... tapi nak shopping apo wei.. aku mana ada saiz baju nak shopping.. kalau ada pun.. yang saiz XXL yang gedabak.. saiz 52.. dan jangan korang tak tau.. aku mana ada pernah beli pakaian yang lawa2.. paling lawa pun baju kurung laa.. hehehe..


ni apa kejadah perangai ni?? beronggeng kat kelab malam?? tak do eh aku nok gi situ.. no kena terjan ko??? maksiat ei.. maksiat... hehehe.. alim la plaks..



You Might Also Like

5 007 comments

Flickr Images

Follow Us