Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sambung lagi..

8:08:00 PG

Sambungan dari semalam nyer merepek dan mengarut...

pregnant??? yess.. aku tengah berusaha.. tapi sampai sekarang lum ada hasil lagi la... tapi utk yang ke dua laa.. hehehe..


bz?? kekadang kalau bz sangat.. aku takkan layan sapa2 yang borak depan aku.. kalau ko nak sembang.. ko sembang la sorang2...


wow!! pheeweettt.. lawa bodi.. hehehe... bersenam?? jauh panggang dari api wei... makan lebih dari raksasa kebulur.. hahah..

mengimpikan seperti ini... wanita berkerjaya.. cewah.. ada perniagaan sendiri.. ada butik.. heheh.. verangan giler pompuan nih...


pempered diri.. pakai masker.. lulur semua... hahaha.. walawei.. aku tak suka wei dengan semua2 tu.. aku just pakai bedak dan krim pelembab jerk kat muka.. badan?? mana ada nak lulur2 tuh.. teringin gak nak ke spa.. urut2 badan.. hehehe..



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us