Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Ada sapa2 boleh tolong???

8:49:00 PG

Waa... aku ada masalah ni....

waa... masalah besar aku adalah... KEGUGURAN RAMBUT YANG SANGAT KETARA... aku tak tau kat mana silapnya.. kalau sebelum ni.. rambut aku sangat lebat.. sampaikan kalu aku ke kedai gunting.. mesti amoi yang gunting rambut menyampah.. sebab kena mengadap kepala aku lama-lama.. yer la.. dia siap komen.. rambut aku tebal sangat...

tapi... dalam seminggu ni.. rambut ku makin menipis.. sampaikan nampak kulit kepala.. mmg banyak giler gugur.. kalau aku usap ngan jari.. mesti penuh kat tangan.. sampai satu tahap aku rasa aku ni kena penyakit ke apa..

so.. untuk sementara waktu.. aku try letak minyak kelapa dara... tengok sama ada boleh kurangkan keguguran rambut ni.. pernah sampai satu tahap.. aku menangis.. tengok rambut yang penuh kat tangan.. kalau sikat plak.. penuh kat sikat.. yang aku perasan.. kutikel rambut takder kat pangkal rambut yang gugur.. cam mati jerk akar rambut tuh..

camner ek?? ada sapa2 boleh bagi petua atau pendapat tak.. camner atau benda apa yang boleh digunakan untuk mengurangkan keguguran rambut??

ker.. sebab aku diet.. kurang ambik protien.. yang jadi macam ni??? eemmm...



You Might Also Like

3 007 comments

Flickr Images

Follow Us