Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Hellooo....

11:41:00 PTG

uish...
tengah2 malam pun leh update blog ka???
hahahah.. sebab... aku ada beby baru...
my new lappy ever... ahaks...
almaklumla.. fresh from market lagi ni...
petang tadi baru beli... heeeee...
bukan apa.. kalau nak update kat opis.. mcm2 jadi..
dahla banyak yg kena block.. dah tu.. aku dapat tengok blog sendiri pun setengah jerk..
memang benci tul..
so.. from now on.. aku takder lagi la halangan nak update blog..
maybe korang akan jemu.. muak.. jelek... baca story aku yang terupdate hari2...

wehuuu.... apa aku merepek malam2 buta ni???
takkan nak kaborkan kat semua yang aku beli lappy kot??? heeee...
semua nak samsung galaxy... so.. aku beli lagi besar dari galaxy... aku beli samsung lappy.. puas hati..
heeee....





You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us