Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku nak itu...

9:57:00 PG

Huhuhuhu...
sejak tepon berkamera ai takleh nak connect ngan lappy... aku stress sikit kalau nak update blog...
sebab apa? sebab takder pix yang boleh aku lampirkan bersama...
korang kan suka kalau citer bergambar.. kan... kan.. kan..
aku pun sama...
kalau citer takder gambar.. susah sikit nak faham...
ececece... cam la budak tadika plaks...

aku dok usha nak dptkan kamera baru...
eemm... tunggu gaji SPBA la kot... heheeheh...
kot2 la dapat sebeban.. leh la aku rembat sebiji...
takder nak besar halam pun..
kecik pun jadi ler..
just utk aku ambik pix utk upload kat blog ngan fb jerk...

 dapat yang macam ni pun ok...


dapat yang macam ni pun jadi ler...
even yang lagi murah pun ai tak kisah...










You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us