Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Satu hari... 1 tau...

10:59:00 PTG

Adushhh...

satu hari satu entry...
larat ke wei???

aku ni takder idea skarang ni...
tapi dah berazam nak buat entry hari2..
apa yang aku nak repekkan sini??

eemm...
nanti la aku update ek..
nak g basuh kain jap..
baju skolah budak bertuah tu...
siap tumpah milo ais lagi kat baju,,
tadi aku dah rendam...
jap g nak menyental plak..

leh ek aku update esok...
tapi.. nak tengok citer RUBY ni jap..

lawak giler kekasih Shila Hamzah nih...

Sinopsis Drama Ruby TV3

Ruby mengisahkan tentang seorang gadis yang bernama Syuhara, seorang anak yatim piatu yang membesar di rumah kebajikan tinggal bersama dua orang kawan baiknya iaitu Anis dan Diana. Setelah keluar dari rumah anak yatim, mereka bertiga bekerja di sebuah kilang kosmetik, Empayar Ruby.
Di situ, Syuhara berkenalan dengan Benjamin yang tinggal bersama ayahnya, Dato’ Kamal dan sangat disayangi oleh neneknya, Nek Mariam. Ben juga mempunyai seorang ibu saudara iaitu Datin Afifah yang tinggal bersama anaknya, Nadia. Datin Afifah bersama-sama Dato’ Kamal menguruskan Empayar Ruby.
Datin Afifah mempunyai hasrat untuk merampas empayar tersebut. Pada masa yang sama, Nadia menyimpan perasaan cinta terhadap Ben tetapi hati Ben hanya untuk Syuhara. Berjayakah Datin Afifah merampas empayar Ruby dan macam mana pulak dengan cinta tiga segi antara Syuhara, Benjamin dan Nadia?


sbb aku suka lagu citer ni....
hari2 aku dok ulang lagu nih...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us