Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Weri de vasss.....

12:30:00 PTG

Hyeee...
Pekabar semua???

dah sedia nak layan bellogg saya hari ni??
dusshhh... verasan ler aku ni..

huhuhuhu.. takder orang rupanya nak baca...

ahhh.. takper.. aku leh layan sengsorang...

hari ni.. masak utk sarapan..
apakenama masakan ni??
emmmm...

Daging cengcang kepal2 grill?.. atau... daging lemak manis golek2 telur?.. atau.. daging cingg cangg tempek atas kuali?

ahhh.. pedulikan nama tu semua.. yang pasti.. daging ramly aku taruk telur, bawang, cili, garam.. tepek atas kuali leper..
zasss... siap...

 act... masakan ni sememangnya sesuai utk atkiners..

nak resepi?? ala.. korang campak2 jerk.. takyah nak sukat2.. takyah nak timbang2..
yang penting.. takder carb.. kalau ada pun sikit jerk.. dari bawang sebiji tu ler..

 aku plak..
suka makan ngan sebiji tomato..

tapi.. utk atkins.. tomato tak digalakkan tau...
tapi.. tekak aku nak makan tomato plak pagi ni..
so.. potong tomato sebiji (saiz sedang jerk)..
sprinkle ngan jus asam limau skit..
hiaskan dengan sedikit mayo..


tadaa...
jemput makan semua...

*wink... wink...




You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us