Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Saat paling sedih...

10:03:00 PTG

Assalamualaikum semua..

lama dah i tak menulis sini kan... bukan bz.. bukan sibuk.. tapi.. takde idea..

tp.. baru2 ni.. peristiwa yang bagi i amat menyedihkan telah terjadi..

tanggal 14 Disember 2013.. kandunganku yang genap 4 bulan telah kembali kepada penciptanya.. Allah telah meminjamkan anak itu sekejap untuk menghuni rahimku... untukku mengalami kembali saat2 indah mengandung setelah hampir 8 tahun aku meninggalkan perasaan itu..

mungkin bagi sesetengah orang.. itu adalah perkara biasa saja.. tapi bagi aku.. itu peristiwa yang menyedihkan kerana kami suami isteri menunggu hampir 8 tahun untuk mendapat zuriat yang kedua... namun.. perancangan dan ketentuan Allah ada hikmahnya.. kami redha dan akan berusaha lagi untuk mendapat zuriat itu.. dan sesungguhnya.. zuriat kami Muhammad Adam Danish tetap menjadi keutamaan setelah adiknya yang tidak sempat bernafas di alam fana ini.. Muhammad Faiz yang menjadi penghuni syurga..

So.. whatever pun.. wish me luck ek.. sekarang dalam mood pantang.. baru je lepas 17 hari pantang.. mcm biasa... ikan bakar dan nasi panas peneman dikala lapar.. hehehee.. best plak nasi panas dan ikan masin bakar tu... heaven rasa tambahan pulak mak yang jaga.. berbengkung bagai..

tata...



You Might Also Like

3 007 comments

Flickr Images

Follow Us