Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Status FB... berurut itu super best...

3:30:00 PTG


Salam semua...
 
Ala.. malasnya nak update blog ni..
 
tapi.. aci tak kalau saya copy status kat fb je dan post kat sini?? boleh ek.. tenkiu...
 
Satus FB
Badan dah sakit2.. Org kata demam urat penangan berurut malam tadi.. (malam semalam)
Korang bayangkan laa.. akak tu dok uli lemak2 kat badan aku ni..
Merah2 kat badan adalah kesan daripada urutan kat urat2 yang bersimpul siur.. akak tu kata ini sebab aku dah lama tak berurut.. muka dia nampak risau bila urut aku malam tadi sbb banyak urat2 yang bersimpul dan kalau biarkan lama2 akan mendatangkan sakit urat.. hampir sejam setengah gak la dia dok uli lemak2 tu semua..
Tapi.. walau hari ni rasa sakit.. at least urat2 yang cramp tu boleh diuraikan.. aku suka berurut sbb badan akan relaks dan seolah2 kita dpt regangan yang super best.. oh.. I buat urutan dan naik peranakan sekali..

Akan pergi urut lagi lepas ni.. big thanks to Awien Hasim dan hajar raudhah sebab perkenalkan tukang urut kat I..

Thanks to mr. Fendy Ysn sbb setia tunggu sampai abis urutan..
 
Sampai sekarang badan saya sakit2 tau... heheheh..
 
see... ini kesan kat lengan dik non... hari ni makin lebam.. ada lagi kat tempat lain... saya takleh nak tepek sini sebab nanti aurat saya terdedah... hehehehe.. poyo tak??








You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us