Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Colmar Tropical Bukit Tinggi 3

3:00:00 PTG

okey.. sambungan entry 3

kita citer tempat beradu kat sini plak ek..

disebabkan bilih dah penuh.. Mr. hubby dapat tempah suite je..
dan suite ni amatlah luas.. kalau dtg 10 org pun still boleh masuk.. tapi.. kena bawa toto ler.. takkan nak berhimpit dalam bilik nan satu tu kann..
tapi katil dalam bilik ni king size..
kami yg badan besar dabak ni pun muat tido atas katil tu...
dan harganya dalam RM400++ sehari...




 bilik air yg cantik..






dah habis berenang kat kolam.. sambung berendam kat bilik plak..
ni tengah malam buta ni..
tak puas mandi kolam..





You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us