Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Khabar dari Langkawi

1:32:00 PTG

takder nak citer daa.. so, just tengok jerk ek.. walla... our room... ok la.... kami menginap kat Bella Vista Langkawi... bilik kecik jerk.. dan makanan dia.. YA ALLAH.. tak sedap langsung... dah kodokut lak tuh.. serve sikit jerk.. macam makan kena catu lak... cett... itu first n last la kami wat kursus kat situ.. tak best langsung...

saja posing masa rehat.. nak makan nih...

ini pemandangan dari bilik kami.. sebijik macam pekan koboi kau.. ini waktu siang.. tapi bila sampai waktu malam jerk.. mmg happening giler... aku ingat kan takder apa2 kat sini.. rupanya.. bangunan2 tu semua adalah kedai makan daa... semua ada..



pemandangan dari balkoni...

semua begitu serius dalam sesi perbincangan nih... semua mncurahkan idea.. aku jadi urusetia jerk... hehehe.... kami pergi sana sebab Unit aku buat bengkel prosedur kerja MS ISO..


dan jangan tak percaya.. setiap hari aku pergi shopping kat pekan Kuah tuh... shopping apa lagi.. COKOLAT laa... murah2 lak tuh... hahaha.. sampai senget bahuku masa nak check in.. tak masuk kargo sebab takut cair.. hehehe... pinggan mangkuk mmg banyak.. cantik2.. tapi fulus tu yang tak berapa cantik.. aku habiskan RM400++ la.. yo la.. cokolat dah aku beli sampai RM300 tu...

cantik2 kan2...

ini la cokolat yang aku borong... itu pun tak cukup.. yer la.. mana nak bagi kawan, nak bawak opis.. nak makan lagi...

You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us