Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Waa.. gondola aku pecah tayar...

11:31:00 PG

Semalam kul 2 ptg.. hubby aku call.. nak ambik kat opis.. ingatkan nak ajak pergi dating.. makan2 ker.. ehh.. aku poser daa.. lupa lak.. rupenya..pergi Pejabat Pos Besar sebab kena ambik pos daftar yang tak dapat diserahkan oleh abang posmen sebab kitorang takder kat umah masa tuh.. so, perjalanan dari opis aku dari Pusat Bandar Damansara tuh ke Pejabat Pos Besar tuh kejap jerk.. on the way dari post off tu, aku suh la dia hantar aku ke opis balik.. ko tau laa.. sekarang ni kat opis aku dah kira ketat sikit.. takleh nak monteng.. tapi aku dah cakap kat boss, kalau sempat aku balik opis, kalau tak sempat.. faham2 jerk laa..

masa kat dalam gondola tuh, aku rasa lain macam.. alamak.. hidung aku berdarah laa.. entah apa kena laa.. skrg ni kerap sangat hidung aku berdarah.. tgh malam pun kekadang dia meleleh keluar.. ceh... kalau siang2 tu faham la sebab cuaca panas kan.. ini malam pun mau kluar gak ker?? pastu aku tukar fikiran.. balik umah laa.. dan bila sampai persimpangan jalan antara ke opis sebelah kanan atau balik umah sebelah kiri.. hubby aku lak bagi pilihan.. cepattt... kata dia.. nak pergi opis ker nak balik umah... dia mmg camtu.. suka bagi aku gabra.. so, aku cakap nak pergi opis balik la.. baru kul 3.30 ptg.. awal lagi...

perjalanan ke opis tu la yang buatkan gondola kami terkena paku ker hapa ker aku tak sure.. aku ingat batu atau besi kot.. sampai terbelah tayar tuh... so, dengan gigih la hubby aku tukar tayar tuh.. so, aku call boss.. aku tak masuk la opis ptg tuh.. kena pergi bengkel daa.. tukar tayar sebab hubby aku nak bawak gondola tuh ker Perak lak pepagi esoknya.. waa.. melayang RM455.. tapi layar jerk kredit card.. hehehe... kesian gondola.. dia dok ngan kami belum sampai sebulan pun.. tapi ok la daripada dia wat masalah masa hubby pergi Perak pagi esoknya tuh... ada gak la signal dia..

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us