Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sejuknyer.... tapi meriah..

1:05:00 PTG

ini kira entry lama la ni.. aku tak sempat nak update.. tapi foto ni still ada dlm aku nyer fon.. masa ni KL disirami hujan dengan lebatnya.. kilat sabung menyabung.. dan yang sadisnya.. opis aku black out.. hahaha.. so, aku memencilkan diri kat dlm bilik cetak.. tengok kereta kat bawah yang sedang meredah hujan.. dan yang pastinya akan meredah banjir kat bukit tepi opis aku itu.. tapi gambar banjir tu aku tak dapat snap..

ini bukan hujan malam nih.. ini hujan waktu pagi... sejuk giler...

tapi, pada sebelah petang lak.. cuaca cerah kembali... dan kat Masjid WP ni.. bebudak sekolah sedang beraktiviti.. tapi aku tak tau la plak apakehalnya.. semua beratur dan berjalan mengilingi masjid tersebut... best tengok budak2 sekolah rendah tu semua.. kecik2.. jerk...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us