Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku ber "shape plus" la plak...

4:00:00 PTG

Korang jangan tak cayer.. aku nak terai benda alah ni plak.. aku dah terai banyak dah.. dari yang murah (mampu beli - duromine, teh detox, teh slimming dan seangkatan yang dijual di toko2 jamu) hingga yang mahal (mampu beli tapi kena mintak sponsor hubby - herbalife, rx lite dan ada lagi .. aku lupa la..) with and without my hubby imformation and permission.
sekarang aku nak try shape plus lak... ni pun tanpa pengetahuan hubby aku gak.. hehehe...
tengok la rupa aku sekarang.. cam orang tua.. umur aku baru 32 tahun.. nampak cam umur 40 tahun jerk... sedih ko... nak2 skrang ni.. muka aku ada masalah.. sebab aku kena sunburn.. muka aku dah naik bintik2 gatal.. kemerah-merahan dan kulit menggelupas... pedih.. setiap hari aku menggaru...
tengok... bukan double chin dah nih.. dah triple miple dah....
lengan besar.. paha besar... berut boncet... ee... hodohnyer... tang lengan dan paha yang memang masalah besar aku.. aku berazam nak gak pakai seluar utk bergaya.. pakai jeans.. seumur hidup aku.. aku tak pernah pakai jeans atau seluar ko.. aku cuma pakai baju kurung dan kain jerk.. kesian kan...

You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us