Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Beauty.. without pain... worth it...

3:51:00 PTG

Kalau dah gemuk gedempol tuh.. memang susah sikit nak turun beratnyer.. aku tekder kata kat sesiapa ek.. aku kata kat diri aku sendiri.. bukan mengutuk.. tapi sebagai perangsang... yola.. kalau tak wat camtu.. mana aku nak sedar diri .. nak diet ke apa ker.. ari ni dah melantak sebungkus nasi beriani.. orang belanja.. itu untuk lunch tengah hari tadi.. tak criter pasal sarapan tadi.. i bawak bekal you.. nasi goreng maa... tak ker naya tu.. melantak nasi dua kali hari ini... haa.. hambik ko....



tak sanggup den kena berlapar camtu sekali.. sebab itu la aku dah belikan satu alat senaman... nanti minggu depan aku upload gambar dia ek... siap dengan beban yang naik basikal tu sekali.. heheh.. ala.. alat senaman murah jerk.. tapi kalauguna dengan sebaik mungkin.. ada kesannya.. cuma yang jenis taik2 ayam jerk.. hangat kejap jerk...



kalau boleh.. cam gambar nih... starting weight.. pastu pelan2 kayuh.. capai la berat badan ideal.. tapi nak sampai goal tu memang susah sikit laa.. kena korbankan macam2.. maksud aku dari segi makan dan masa la.. makan kena catu.. pilih yang sihat2 jerk.. masa gak kena spend lebih sikit utk senaman... ada orang kata "NO PAIN NO GAIN" & "BEAUTY IS PAIN" betul ke ek???




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us