Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Hari Sanding...

12:30:00 PTG

Aku takder masa nak tulis lebih2.. korang layan jerk la ek...

pengantin baru... ini masa kat umah kami (pengantin lelaki)...

barang hantaran dari pihak perempuan


umah pengantin pompuan



makan beradap.. itu mak ngan abah aku.. (pengantin lelaki)..

tengok apa tu???

makan la wei...

ini hantaran dari kami... tak seberapa.. aku ler tukang hias... hehe.. lupa nak snap maasa kat umah.. ini masa dah sampai kat umah penganrin pompuan.. tak sempat nak snap.. tapi.. ok la.. keras tangan aku...

dari pihak pompuan.. tujuk balas sembilan..

ibu2 yang dalam rombongan.. bukan orang lain.. mak aku.. mak sedara aku dan menantu2 dia..


dok tunggu orang datang "mengenal" - orang bagi duit kat pengantin pompuan...

kipas2 sikit...

aku ambik dari jauh jerk.. tak sempat.. bz nyer kakak pengantin nih..



You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us