Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Mimpi gigi patah!!

11:40:00 PG

Malam tadi.. aku ngantuk sangat...
tengok jam dah kul 12 lebih..
masa tu anak aku dok tgk tv.. dia lum ngantuk.. so.. aku ronggeng2 la kat depan tv...
then.. tertidur...
dlm tidur tu aku bermimpi..

aku tengah cuci pinggan mangkuk kat singki..
pastu.. masa tu aku dok gigit cermin...
kemudian.. gigi terasa sakit...
aku luahkan... penuh gigi aku tertanggal...
semua gigi...

lepas tu.. aku terus tersedar...
berdebar-debar...
tengok jam.. kul 2 pagi...
tv masih on.. anak aku dah lena kat sofa...
then.. aku call encik hb..
dia dok minum ngan member kat kedai mamak...
aku sambil nak nangis.. suh dia balik awal..

sebenarnya...
sebelum ni pun aku pernah mimpi gigi patah..
tapi bukan gigi aku.. tp gigi anak atas anak aku..
sebulan lepas tu.. adik kesayangan aku pergi..
seperti yg korang tau laaa.. (kalau korang baca blog aku laa..)
arwah pergi sbb kanser hati...

aku sedih ni...
apa pulak dugaan yang akan ALLAH berikan kepadaku...
tapi.. setiap hambanya yang sememangnya berada di bawah naungannya.. akan diberikan dugaan kerana ALLAH mahukan kita lebih beriman dan bertakwa...
aminn...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us