Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Tengok wayang...

10:12:00 PG

Agenda ujung minggu kami...
pegi tgv kepong...
tengok wayang...

tengok citer nih...
KL Gangster...
90% panggung penuh...
syiok sangat ker citer nih?

eemmm... bagi aku... dlm 5* aku bagi 3.5* laa...
not up my expectation...
sbb..
korang g tengok sendiri...
aku g tengok sbb dlm sutkabar, majlah.. tb.. semua dok citer... citer ni best...
nak la g tengok.. so.. ptg semalam.. g la tengok..
yang menyerikan citer ni... Zizan...
lawak siot...



tapi...
aku mmg tak boleh lepas la...
tengok mamat ni...
hensem dowh...
dalam filem nih...
aku dok feeling sorang2.. even en.hb ada sebelah...
ahaks...

then...
berbanding ngan citer kat bawah ni plak...
semua org tak baper suka..
ckp citer ni tak best la.. apa la...
tapi..
bagi aku...
citer ni best..
lawak...
aku ngan anak enjoy tengok..
even ending dia cam tak best sbb masa tu aku rasa..
i want more bebeh.. ahaks...


tapi... biasa ar.. Sam blakon...
mmg best ar...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us