Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Bakpo lupo pulok eh???

7:43:00 PG

Wooo.. wooo.. semalam nyer update tarak laa... aku dok giler main game kat pc.. hehehe.. lupa yang aku tak update blog laa...
ala.. sejak blog kat opis aku ni kena block.. menyampah aku nak bukak internet kat opis nih.. bukan apa.. kalau nak update blog.. kalau takder gambar.. cam tak best ar.. feeling tak mari ar..
aku dok pulun main game yang dah masuk stage 80 lebih dah sekarang.. makin lama makin susah la plak.. apa laa... kerja tak buat.. dok ngadap game lak.. ala.. bukan selalu... rasa boring wat kerja.. aku alih ke game.. rasa lenguh tangan tekan keyboard.. aku jengah lak kerja..
mulai esok.. aku start cuti... walawei... balik kampung daa... tak sabar nak jumpa mak ngan abah.. just dengar sore jerk...
rindu mereka semua....

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us