Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sedih...

12:55:00 PTG

Wei.. korang... dah pernah cuba Rx-Lite tak? ala... minuman pembakar lemak yang hangat diperkatakan sekarang nih... aku rasa2 cam nak cuba gak.. aku dah try konteks org yang akan hantar 'benda' tu tadi.. mungkin esok lusa kot akan dapat...
ala... aku mmg desperate laa.. gemuks giler skarang nih.. sedih ooo... banyak baju2 yang tak muat.. even baju kurung pun.. dah ketat tang lengan nih... uwaaa!!!!!
tapi, hubby aku lum tau lagi nih... nak cakap ker tak ek??? kalau aku tak cakap.. cam tak best lak.. nanti2 la aku cakap kat dia... benda lum jadi lagi kan...
"B... ayang nak beli Rx lite laa.. harga dia boleh tahan.. tapi.. kongsi ngan kawan.. separuh2.. leh la ek..."
aku tau apa jawapan dia kalau aku tanya camtu...
"abis.. HL yang ayang beli sebelum ni mana pergi? nampak cam tak luak pun dlm bekas tuh... makin kecik peti ais tu ada la.. kita lak yang makin besar dari peti ais tu... maklum la.. dok tercongok jerk atas peti ais tuh tak terusik.. dan bla.. bla.. blaa.. bebel.. bebel.. bebel.. pot.. pet.. pot.. pet..."

hehehe... lakiku...

You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us