Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sabarku.. menghilang...

8:00:00 PG

Sebenarnya aku rasa menyesal sangat ari ni... sob..sob..sob... sebab aku marahkan si kecik giler2 semalam... siap cubit paha dan jerkah2 lagi.. kesian dia.. bukan apa... aku dah la penat.. dia dok nak main game kat hp.. bila aku bagi jerk.. dia campak2 itu hp.. aku apa lagi.. hangin laaa... dapat sebijik kat paha... tapi dia tak nangis... just tunduk jerk... kira protes la tu... pastu dok tepis2 hp tu sampai jatuh sofa... lagi sekali kena kat aku....


mungkin masa tu aku letih.. takder apa yang boleh sabarkan aku dan masa tu jugak si setan ada bersama.. menghasut aku supaya marahkan adam.. naikkan darah aku... mmg betul setan la si setan nih... sampai aku terpedaya.. nauzubillah...


pastu.. aku rasa lapar... masukkan sup ayam dalam mangkuk.. sup tu babah adam belikan utk adam bersama dengan nasi goreng cina.. aku dah suapkan dia nasi goreng tu.. dah abis satu bungkus... tapi tang sup tu aku lupa lak nak kasi dia.. so.. kami makan la sama-sama...


lepas makan sup.. aku rembat roti kat dapur.. bakar jap pastu letak planta dan susu pekat.. sedap.. hehehe... ke laut la dahyet ahkak... hehehe.. pastu si kecik tu datang dapur... siap tanya.. mama watper? aku tunjukkan la roti kat dia.. dia nak roti lak.. siap letak hp aku kat sinki.. sib baik tak letak dalam itu sinki.. so, aku pun wat la roti planta tabur gula.. itu mmg favorite dia... diambilnya roti tu... dirams-ramas.. campak atas kain lap kaki!!!.. mana aku tak hangin satu badan.. dahla angin sepoi2 nak meroyan dah nak mula.. dia wat hal lak.. tapi aku sabar laa sebab aku dah kenyang... heheheh...


pastu, aku dok depan tv.. alih2 dia cakap nak roti lak.. waa.. ini suda lebeh... tadi aku bagi dia tak mau.. pastu bila aku landing depan tv siap nak buat kuak kupu2.. dia nak roti lak.. apa lagi.. halilintar membelah bumi laa... dia nangis.. tapi aku suruh dia shut your mouth.. dia diam tapi still esak tu kedengaran.. aku dengan lagak dugong malas terus ke dapur.. wat la roti cam biasa.. bagi dia.. dia ambik tapi tak nak makan lak... eeeeee.... sabar... sabar...


tapi.. pagi ni aku menyesal lak marah dia.. kesian dia... tapi sebelum tido malam tadi.. aku dah mintak sorry dengan dia.. dia dah cakap sayang mama.. siap kiss bagai.. eemm.. camtu la anak teruna ku.. mmg sentiasa membuatkan sabarku lari dan menghilang.. tapi dia pandai ambil hatiku balik.. of course la hug and kiss dia tu... siap cium seluruh muka tu..

You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us