Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Luahan perasaan ke wei???

11:43:00 PG

Aku tau....
aku tak secantik insan yang ko dambakan...
aku tak segedik wanita yang ko inginkan...
aku juga tak selangsing perempuan yang ko mimpikan...

tapi...

aku juga punya perasaan...
yang ko dok injak2kan...
apa ko ingat.. aku ni bodo tahap cipan??

whoiii...

pirah...

aku akan buktikan...
aku akan jadi cantik... secantik insan yang ko dambakan...
aku akan jadi gedik... segedik wanita yang ko inginkan..
aku akan jadi langsing... selangsing perempuan yang ko mimpikan...

ko tengoklah...
lepas tu.. jangan ko plak tergedik2 nak himpit aku...
ko blah... tak mo tengok muka ko...

hahahah....
bender la ni???
luahan perasaan ker???
eemm...
entahlah...


ini kira satu motivasi nih...




daa....




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us