Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

memang pompuan gatal.. huh!!!

10:58:00 PTG

Pedehal aku dok marah2 ni??

uish.. mana der marah...
aku sebenarnya.. mengalami kegatalan muka sebab...

dok mandi kolam ler....

sebelum ni kan kami g bercuti sambil berfamily day kat eagle ranch resort, PD...
balik KL jerk.. muka aku jadi lain macam sebab allergic ngan air klorin kat kolam renang...
jadi gatal seluruh muka.. naik cam ruam2... mmg seksa tul bila panas..
sebab.. bila panas... ia jadi merenyam.. mmg menggatal ler..
then.. ia jadi cam takleh tahan.. asyik menggaruk la..
cuba korang bayang.. bila kita garuk kulit muka.. takker jadi cam pontianak muka aku..
sib baik tak luka2... just merah2 meruam jerk la..

pastu.. bila mencecah seminggu.. dia jadi kering..
ini yg leceh ni..
pakai krim pun tak jadi apa dah...
berkuping2 la plak.. cam muka tak mandi sebulan..

belum sembuh lagi...
tambah plak g berendam kat sunway lagoon..
tapi.. yg syoknya.. g sunway lagoon masa ujan rintik2...
tak panas...

tapi.. tetap menambah kesengsaraan kulit muka aku..
skrg ni.. nak bergambar pun malu..
dah la semulajadi muka tak cun.. tambah plak ngan ruam2 gatal kat muka..
mmg tambah pakej ler...

so... skrg ni.. kerja aku adalah...

.
.
.
.
.
..
.
.

..

.
..
.
.

MENGGARUK MUKA YANG MENGGATAL...

HUHUHU... SEDAP LA PLAK...

CEHHH.... tak snonos tul lash....

daa...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us