Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Edisi Perasan...

11:16:00 PTG

Minggu ni aku update blog ntahapehape...
bukan apa.. takder idea la dowh..

banyak perkara berlaku dalam minggu lepas..
tapi.. masa takder nak update...
aku bukannya cam orang lain yang selalu ada masa nak update hari2..
kekadang tu terlebih masa..
kekadang plak.. masa tak cukup...
tapi.. masa tetap tak cukup la manjang..

so.. edisi ari ni.. untuk cover 2 hari..
aku post jerk..
sebagai edisi perasan...

sebab apa perasan??
sebab aku post pic aku sorang2..
selali ada pic anak kan..
ari ni pic sorang2..
so.. ini le org kata edisi perasan..

hehehehe...
boleh jerk kan,...





ala.. jangan la... tengah dok makan ni... camner nak posing...

ala.. tengah kunyah makanan la plak... posing pun tak menjadi... cameraman ni tak menyempat tul laaa...


daaa... perasannyer oiii!!!!!

daaa....












You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us