Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Rombongan meminang cik syima....

3:31:00 PG

Suasana gembira kami...

5/5/2012.. Sabtu..

Pertunangan adik lelaki ke-2 aku...

Aku ni malas nak citer panjang2..
layan jerk la pixxa2 kat bawah nih...

tapi..
awas tau...
pixxa dia banyak giler..
aku masukkan separuh jerk kot...

nak citer sikit ar...
oleh kerana mak ngan abah kat kg.. kat kelantan nun..
dan mak plak mmg takleh nak jalan jauh.. cepat pengsan mak aku kalau tempuh perjalanan jauh...
fobia pun ada kot..

so.. kami dengan ini diamanahkan untuk merisik dan melaksanakan majlis tunang adik aku tu..
korang nak tau sapa yang pergi??
semuanya org2 muda beb...
cayalah...

dan hantaran kami sebanyak 7 dulang dibalas dengan 15 dulang oleh pihak pompuan...
sarat kereta kami nak wat balik KL semua barang2 tuh...

adik lelaki aku ngan tunangnya...

berdebar wei.. aku tukang sarung cincin.. yo laa.. dah aku kakak sulong... kena la wakili mak aku kan...


belah lelaki...



belah pompuan...









rombongan kami dah sampai...

dengan 6 buah keter jerk...



alahai.. bznyer kak dia...










ini ler wakil rombongan kami....

hantaran dari kami.... jenuh aku ngan adik2 siapkan... sampai terpaksa tido jam 4 pagi sbb nk siapkan hantaran... fuhh....

rombongan kami tengah dok sedia nak dengar apa yang pihak pompuan nak cakap...

tima kasih semua... semua ni kenalan en.HB...


pihak pompuan memulakan kata...

pihak kami memberi perhatian dengan kusyuk...


wakil kami plak bercakap... mr.hb dok dengar jerk..







belah pompuan tengah menunggu....


mita persetujuan lelaki bila diberitahu... hantaran adalah RM10 ribu dan belanja kahwin RM500 hangus...

kena sediakan 2 bentuk cincin utk risik dan tunang.. dan sebentuk utk kakak.. sbb.. langkah bendul...


dan kami..... SETUJU jerk....

belah pompuan pun lega... hahahaha...




sarung cincin...






untuk kakak sekali....












hambek ko... jenuh kami nak wat balik...




alahai... dah gemuk adik aku nih.... dah hitam lak tuh...


adik2 nak gambar sama...










makan dulu sblm balik...

makanan dan masakan leh tahan.. sedap...




















alololo... berselera nampak 3 beradik nih....

nak balik dah....







jom balik...

 daaa...




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us