Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Haippp!!!!!

6:43:00 PTG

Dah lama tak update kan???

bukan malas..
tapi... bz sikit...
huhuhuhu.. alasan...

aku skrg dok kursus...
so.. masa tu tak sempat sangat nak buka2 blog nih...
asyik dalam kelas jerk...

tp..
ari ni.. aku nak gak update sikit2..
walau citer tak menarik...
asal blog aku ni up to date..
hhahah...

tapi.. korang jangan plak boring..
aku memang takder idea nak update apa ni..



 dah masuk minggu yang kedua...
dah mula rasa boring...


dengan nota yang bertimbun..
utk ditelaah dalam masa sehari...
untuk menghadapai exam...


dengan kain baju yang menimbun..
belum dibasuh...
huhuhuhu...

nak pesan kat hb suh bawak baju laaa...


ngan bilik yang berselerak....


padahal.. dok sorang tuh...


skodeng budak2 kelas aku dok main bola tampar
aku malas nak turun...
dok bilik lagi best...


kehairanan...
kolam takder orang...


biar betul????
mmg kosong...
sunyi sepi....


dan of koz... perasan sendiri..



guling2..
tunggu nak mandi jerk ni...
abis kelas kul 5 tadi...

huhuuhuhu.. kalo tido pun best nih...


daaa....





You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us