Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Korea... I'm coming....

12:26:00 PG

Hellooo semua!!!!
adakah anda merindui saya?? ;p
(macam la ada org baca blog cacamerba aku nih..)
tapi takper ar... berangan kan tak salah.. heheheh.

well...
sekarang ni aku bukan kat KL...
aku kat mana??
Cer teka.. cer teka...

Aku kat Korea la wei...
hingat aku tak sampai lagi ke sini???
aku dah sampai dah...
korang jangan jeles tau...
korang tak caya???

korang tengok ar pic2 kat bawah ni...



kat korea mana la ni ek???
korea utara ke korea selatan??
eemmm???


cun kolam dia...
bilik aku plak betul2 atas kolam tuh...


korang pernah sampai sini???
tak pernah kan???



pemandangan tengah hari...


pemandangan senja.. masa matahari terbenam..
masa matahari terbit.. aku tak sempat ambik sebab aku bangun lambat...


uish...
sah2 kan aku kelentong korang..
takkan kat korea pun ada Harian Metro...
kelas ko maria...
hahahah...

uish...
takder ah..
aku kat Malaysia lagi nih..
kat Ancasa Allsuites Hotel, Port Dickson..

abaikan bilik aku yang serabut tuh..
yang penting...
aku dok sorang sebilik...
dua2 katil aku punya...

Kursus la wei...
apa lagi...
huhuhuhu....




You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us