Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Adam!!! Naper buang barang mama???

9:47:00 PTG

Hari ini...
aku ke opis dengan perasaan bercampur baur...

nak tau kenapa??

malam tadi.. aku dok sedap dok ada.. baring depan tv sambil dengan tilawah Al-Quran...
korang tengok tak??

jangan tak tau ek...
sekarang ni tengah bersiaran tilawah al-Quran peringkat kebangsaan...
dan dengan adanya tilawah ini.. maka bulan Ramadhan dah dekat nih...

cemana ngan poser korang?? dah ganti ke lum?
aku pun lum ganti abis lagi...
aku sempat ganti sehari jerk...
huhuhuhu.....

ok...
balik kepada citer tadi..

aku dok sedap guling cam dugong depan tv.. tetiba..

loceng umah bunyi...
alahhh.. sapa plak mari malam2 buta ni??
ganggu tul laaa...
bila aku buka... ada 2 orang lelaki tercegat depan umah aku..
pencurikkkk...... tak ah... jiran2 kami jerk...

then dia tanya aku...

ini... orang rumah ni punya ker??? (kat tangan dia ada sumting)

apa tu?? (aku tak nampak sangat... tapi.. aku perasan.. benda alah tu warna pink... aku dah saspek sesuatu..)

ini... (sah... benda alah tu..)

yer la... takder atas meja kami...
naper yer?? (masih heran... camana benda ni boleh berlaku)

eemmm.... takder apa... tapi.. benda ni jatuh atas keter kami...

YA ALLAH!!! betul ker???
Adam!!!!!!!!!!


Korang nak tau kenapa???

Anak aku dah campakkan 2 biji dumbel yang beratnya 1kg setiap satu dari tingkat 14...
korang bayangkan la sendiri kalau benda tu beratnya 1kg.. dan dicampakkan dari tempat tinggi? tak ke kemek bonet keter tuh?
berlubang dowwh...

kalau la benda tu jatuh atas kepala orang...
tak dapat aku bayangkan...



then...
kena la kami ganti bonet grand livina tuh... sah2 melayang la sampai ribu gak...





en.hubby cakap... inilah dumbel termahal yang pernah dia jumpa...

mmg sblm ni dia tak bagi aku beli... tapi aku berkeras nak beli gak...
then... jadi macam ni...
terasa bersalah plak...

bila aku tanya Adam naper dia buang dumbel tu ke bawah??

korang nak tau apa jawapannya???

Sebab Adam tengok mama tak gunakan pun... tu la sebab Adam buang...

OMG!!! 




You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us