Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Memang giler....

7:19:00 PTG

Assalamualaikum semua...

huyooo... bersopan plaks hari ni kan....


lamanya dah tak update blog... bz sangat la beb....
ke hulu.. ke hilir...
meeting ngan menteri...
meeting ngan klien..
meeting ngan pembekal..
meeting ngan kawan2.. hahahha...

fuuhhh... sampai rumah jerk.. terus flat...
diet entah ke mana...
makan macam2...
kadang2 sedar diri... tengah diet..
kadang2 buat2 tak sedar diri.. tengah diet..
dan aku mmg sedar.. aku belum pun ganti puasa lagi..
ada lagi 6 hari..
dah la bulan Ramadhan dah nak tiba...

okey...
aku skarang ni.. tengah berjinak2 dengan atkins...
memang mencabar minda dan deria rasa la beb...
hari2 aku makan telor dadar...
petang makan ikan keli goreng..
malam plak makan sup telor..
mmg muntah telor laa...

korang tau kan...
atkiners hanya ambik protein..
dan mengelakkan carbohidrat...



boleh makan apa ja asalkan takder carb...


sebenarnya... eksesais la penting...
tapi... aku.. non hado...
hahaha....


dan...
sebagai result...
korang pilihla.. korang dalam kategori mana....
hehehehe...





You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us