Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku nak berubah la oiii...

10:16:00 PG

Hallooooo...

Apekehal hari ni aku update blog hari ni???
takder apa.. just nak citer jerk...
hari ni mula atkins diet...
semalam... berat aku... 91.9kg...
hari ni.. ia jadi 91kg..
ada la turun sikit...


 nak tau menu saya???

breakfast>>> 4 biji telor+sawi+sesudu mayo...>> digoreng dadar
lunch>>>>>> 2 ekor ikan keli goreng..
dinner>>>>> sama ada sup ayam@ayam goreng@sup telor+sawi



dan saya enjoy dengan atkins..
nak tau naper??
sebab saya ada coach...
dia sangat membantu dalam mengawalselia apa saja yang dimakan...
huhuhu...

whateva... kalau nak join kami.. layan la fb ek... join Kelab Diet Atkins (Malaysia)
korang pasti akan enjoy...


daaa....


You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us