Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Kutip Awards dari Izzah..

11:36:00 PG


Thank Izzah ... ko jerk yang sudi bagi awards kat aku.. ish...sih...
1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.. Dah wat dah..
2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.. Izzah
of course orangnya very very baiksss... mestilah ciut.. comels... suka kawan ngan saya.. walaupun tak pernah bersua muka.. dan yang pentings.. dia mmg suka diets.. kiranya.. pemberi semangat laa.. heheheh.. sarangge...
3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
~ suka gak update blog ... bz pung.. curi2 gak update.. tapi kalau tengok tak terupdate tuh.. mmg bz giler lah tuh.. ataupun internet kat opis kena block.. hahaha
~ mmg suka sangat jalan2 belek blog orang.. pastu kalau jumpa blog cantik.. hari2 aku dok belek blog tuh..
~ aku ni suka kawan ngan sapa2 saja.. tak memilih.. jom la kawan ngan aku.. mesti enjoy..
~ suka gak makan.. sampai hubby aku cakap aku dah sebesar peti ais 2 tingkat dah... huwaa...
~ borosss... suka membeli tapi bila dah beli.. tak guna.. buruknyer perangai...
~cita2 nak buka butiks.. hehehe..
~ suka berangannn...bila nak KURUS...wakakakakak! (sama cam izzah laa) hehehe
~aku dok usaha nak pregnant lagi.. aku nak 3 anak.. tapi skrg baru dapat sorang...
~suka shoppingg gak.. tapi aku suka bila pergi ngan member.. kalau pergi ngan hubby kesian dia.. aku suka masuk keluar kedai.. cam window shopping laa... tapi jarang membeli.. kalau aku membeli.. rabak gak..
~ of course aku suka tengok tv.. yang paling aku suka adalah citer korea..channel 303 astro.. channel 702 lak aku suka tengok The Biggest Loser... hahaha.. cam pembakar semangat laa..

4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
hmmmmmmm....
waa.. aku mana ada ramai kawan.. tapi, KEPADA KAWAN2 YANG SUDI BERKAWAN NGAN AKU.. LEH LA JAWAB DAN AMBIK AWARDS NIH EK.. KALAU DAH DAPAT PUN BOLEH LA ADD AKU SEBAGAI KAWAN KORANG.. HEHEHE...
sekian.. harap sudi semua...

You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us