Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sambut Mothers Day ker? naaa..saja je.. rasa nak makan kek..

11:35:00 PG

Semalam petang keluar jalan2.. ronda2 kat Tasik Titiwangsa.. Ya ALLAH.. ramainyer orang.. so, kitorang just passing by jerk laa.. tak koser eh nak turun.. ramai sangat manusia.. yang aku terkujat tuh.. mat rempit dan minah rempit ramai giler.. macam ada pesta lak... macam2 telatah...
On the way balik... kitorang singgah kat King's Confectionery.. beli keks... hehehe... Adam la.. nak makan kek lak dia.. mula2 dia nak KFC.. kami tak bagi... baru jerk makan Mc D beberapa hari lepas.. tak nak la asyik makan fast food kerap sangat.. 2 kali sebulan tu kira ok laa.. so, kitorang pun umpan dia ngan kek laa.. bukan apa.. Adam dah kurang makan nasi.. kesian dia.. nasi tak nak.. so, kena replace dengan makanan lain la..
masuk jerk kedai kek.. dia teruja tengok kek yang banyak.. selamba dia cakap.. woww.. kek.. sedapnyer... salesgirls semua senyum jerk kat dia... mula2 nak masuk aku cuak gak.. yer laa.. kedai kek tuh terletak among kedai2 makanan cina ... yark.. tapi.. hubby aku ajak jugak.. nak tak nak.. ikut la dengan berat hati... tapi, bila masuk jerk.. semua pekerja pompuan dlm kedai kek tuh.. ISLAM.. dan ada beberapa yang pakai tudung... serta merta perasaan cuak tadi hilang.. timbul yakin la semuanya HALAL...
kitorang pilih kek kat bawah ni.. tak manis dan tak muak.. sedap.. Adam suka.. babah dia bantai 2 potong.. boleh laa.. lain kali boleh pergi lagi...
lepas beli kek tu la baru hubby buka cerita yang masa aku pregnant dulu.. budak2 kedai kek tu la yang penuhi permintaan aku yang mengidam nak makan creampuff.. masa tu aku teringin sangat.. hubby aku cari merata takder.. last2 dia masuk kedai tu tanya ada tak puff tuh.. budak tu kata hari tu diorang tak buat.. mungkin takder dlm menu kot.. tapi.. dengan baik hati,.. mereka buat berjanji utk buat gak puff tu keesokan harinya KHAS untuk aku... waa.. baik hatinyer dorang... TERIMA KASIH BANYAK2.. tapi hubby aku cakap budak tuh dah takder... mungkin dah berenti atau kerja tempat lain.. whatever pun.. mmg aku terima kasih banyak kat budak tuh...
Comels kan? ini pilhan anak teruna ku la ni... pandai dia pilih..
Ini sarapanku pada pagi ni.. saja mencelah.. heheh...

You Might Also Like

3 007 comments

Flickr Images

Follow Us