Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Waah.. aku dapat awards????

3:43:00 PTG

Wou... ini la kali pertama aku dapat award nih.. terharu lak aku... ish..ishk.. menangis ker? yola.. mengalirkan air mata terharu nih... sob..sob...
thanks to izzah ... love u... hehehhe...

Syarat2 menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan

ala.. yo la pompuan nih.. aku pakai skirt lagik.. hehehe


2. Copy badge sebagai award anda nun di atas
dah letak dah pun...

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan..
bangga jd pompuan???
~ Ciptaan Allah teragung... yang terseksi
~ of course personaliti mengancam dengan kelembutan
~ penuh dengan kemanjaan... meoww...
~ lawa la jugak.. takder org puji.. aku puji sendiri
~ pasangan lelaki terpilih.. laki aku la tuh..
~ suara lembut..
~ hehhe.. ada org protect kalau ada masalah.. laki aku la jugak..


Ada sapa2 create gourgous women award tak? (betul ker aku eja gojus tuh)? nanti bagi la aku satu ek.. hehehe...

You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us