Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Sedih.. takder mood..

11:56:00 PG

Hari ni aku sedih... mak kesayanganku sakit.. sekarang ni dia ada kat Hospital Lati a.k.a Hospital Pasir Mas.. mak aku ni sebenarnya ada darah tinggi (HBP).. itu yang merisaukan tu.. dulu pernah admit ward sebab dia nyer hbp mmg tinggi giler.. biasa la.. kalau org suh makan ubat.. dia kekadang wat tak layan.. aku dok KL.. susah sikit nak monitor... selalu la call.. ingatkan dia.. makan ubat..

pagi ni dia rasa letih sesangat.. sebenarnya dia rasa letih dah 2 @ 3 hari lepas lagi.. dah pergi klinik.. check darah tinggi dia tu.. quite high laa.. pastu pagi ni rasa tak tahan.. abah aku bawak pergi hospital laa.. check darah ok.. takder la tinggi sangat.. dah turun sikit laa... test darah.. takder diabetes.. ok la... lega sikit.. baru jap aku call... dia cakap nurse cakap dianyer gula low.. aku pun tak reti laa.. skrg tengak drip.. masuk air..

ada sesapa tau sebab apa jadi low gula tu ek? nak kena search tenet nih...

You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us