Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku diet ker???

8:49:00 PG


Hahahah.. mendietkan diri nih... heheheh.. semalam aku kata aku akan diet kan.. so.. hari ni bermula la missi tu semua...


lum sarapan lagi nih.. pagi ni nak sarapan apa ek?? eemmm.. protien jerk.. no tepung.. no karbo.. menda yang aku kena makan??? semalam dah jadi cam kambing dah.. hahaha...


malam tadi.. aku dinner dengan ayam goreng berempah dan air sejuk jerk,.. ok tak ek???



tapi.. aku timbang berat malam tadi.. 94kg la plak.. ker penimbang aku tuh dah biol??? rasanya.. berat aku cecah 97kg kot.. tapi takper.. malam karang aku try timbang lagi.. kira final laa.. bila dah dapat.. itu la berat aku sebenarnya yang harus dibuang... heheh..






You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us