Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Aku nak try Atkins la plaks....

1:50:00 PTG

Aku dok gigih baca blog nih sambil wat kerje.. tapi.. rasa-rasanya.. baca blog nih lagi banyak dari wat kerja kot.. dah la boss aku dah bagi due date sampai esok jerk.. banyak lagi kerja yang kena buat.. ish.. ish...
blog nih citer pasal Atkins Diet.. mula2 dulu aku ada gak teringin nak buat.. tapi.. aku nih jenis yang tak reti kalau tak makan nasi.. mesti nak makan gak... tapi.. sekarang.. aku ada motivasi nak turunkan berat aku nih.. korang pergi la cek blog dia.. mmg marbeles lah...
pompuan nih yang nak diet???? rasa2 dia boleh wat ker???
bagi la semangat kat dia.. dah terdesak dah nih...
________________________
ok.. untuk itu.. dengan rasminya aku mengumumkan..
1 DISEMBER 2010... bermula lah Atkins diet aku... semoga dalam minggu depan aku boleh timbang berat yang semakin menurun..
ok.. aku wat la summary sikit ek...
  1. Mula diet : 1 DISEMBER 2010
  2. Berat mula : 95 kg.. berat giler.. macam berat sekor anak gajah...
  3. Target hujung bulan Dis : 90kg.. kalau dapat laa.. kalau lebih.. kira bonus laa..
  4. blog yang aku akan terjah selalu : http://taknakgemuk.blogspot.com
  5. Motivasi : jeans yang macam barut nangka dan bike mr. hb yang jadi semakin perlahan... mr. hb cakap bike dia dah jadi kenderaan berat... huhuhu.. sedih ooo...
  6. lain-lain : aku nak kurus gak...
ari first... aku lunch dengan benda alah ni semua... cam kambeng... hahaha...

tapi.. ulam ngan sambal belacan mmg best....


ikan keli goreng.. aku baca kat sini , tak boleh makan yang bertepung semua.. aku makan ikan keli goreng tu ada sikit2 tepung dia.. kira ok la ek.. for the first trial... hehehe...






You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us