Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Eee... lipan....

9:10:00 PG

hahahaha... bukan lipan laa... udang tuh.. bentuk cam lipan....
kami beli udang ni masa pergi ke Pasar Pasir Penambang, Kuala Selangor ari minggu lepas... aku tak pernah rasa udang nih... tu yang teruja beli tuh...
dalam plastik.. belum ditransfer ke dlm bekas... 3 kilo RM10 jerk.. sebab toke tu nak perabihkan... tapi.. banyak kulit dari isi laa...
ni ler ropernya...
kulit udang ni keras bangat... tepi dia tajam giler.. sampai luka2 tangan aku.. aku search internet camner nak masak udang nih.. ada org citer cara nak siang.. so.. aku terer la sian udang nih.. lepas masak.. nak makan pun senang.. tak luka tangan...

beberapa ekor yang telah siap aku siang...

yang telah masak tak sempat nak snap.. sekejap jerk habis kami berdua (aku ngan si kecik) balun.. mmg sedap laa.. isi dia manis...





You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us