Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Ouch!!! Sakitlah!!!

2:43:00 PTG

Laaa... 20 haribulan plak dia menyerang... tak bagi signal.. tak bagi hon.. tak bagi lampu... terus terjah jerk.. ish..ish.. ish... kalau sebelum nih.. ada la sign2 dia... sakit ari2 ker.. sakit tang perut ker... ini tak.. tengah aku meronggeng kat kedai makan ngan en. hubby.. sebab plan nak pergi wat medical check-up utk insurans.. rasa cam basah jerk...
ow ow.. semacam jerk.. sah la nih.. sebab due dia dah lama lepas.. 14 haribulan... aku terus ke jamban.. penuh... alamak.. camner ni?? nak wat medical kena kensel laa.. ajak mr.hubby hantar umah.. tukar bawahwear tuh... tukar baju lain sebab aku pakai baju warna cerah.. hari2 pertama nih bahaya sikit.. takut tembus... kang tak pasal2 aku kena beli baju baru plak...
sakit ooo... lepas datang baru ler rasa sakit.. sengal seluruh badan.. dah la aku tak sarapan.. just minum air limau suam kosong jerk pagi tadi... tak lalu...

sakit... lebih dari yang digambarkan oleh budak itu...



You Might Also Like

2 007 comments

Flickr Images

Follow Us