Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Laa...

10:11:00 PG

Aku tak sempat update laa... semalam bz giler...
kami balik kul 8.30 malam tadi.. penat giler...
*
dah sarapan ker semua???
wei.. akunyer berat naik laa... atau muungkin jugak akunyer penimbang tu dah biol... mmg aku rasa berat aku dalam 97kg.. tapi.. masa aku timbang ari tu.. dia dok 93kg.. TIPU.... sekarang akunyer berat 95.6kg... mungkin aku tak sesuai kot diet atkins sebab akunyer kumpulan darah adalah A+..
kalau mengikut diet ikut kumpulan darah.. bagi pemegang kumpulan darah A.. kena diet sayur jerk.. tak boleh ambik semua benda berasaskan daging dan tenusu.. tapi.. kalau atkins.. aku makan sayur dan daging.. so.. cam tak balance jerk.. aku ambik keputusan.. aku makan bersederhana sahaja dan elakkan makan nasi.. wei.. aku dah seminggu tak makan nasi oo... kira ok la tu.. malam pun aku elakkan makan berat... just minum air kosong jerk...
desperate dah nih nak kuyus...
mr. hubby janji nak belanja JM5... bila? dia kata bulan depan... aku dah tak sabar nih...




You Might Also Like

1 007 comments

Flickr Images

Follow Us