Assalamualaikum..

Assalamualaikum..

Apa Khabar Semua...

Apa Khabar Semua...

Cleaning Process...

4:08:00 PTG

Assalamualaikum...


Hari ni wat cleaning skit...

sbb banyak blog dah takleh bukak.. banyak yang status update paling lama 3 tahun yang lalu.. Nampak sangat dah tak aktif kan.. tapi aku bukan saja2 remove.. sebelum remove tu.. try bukak dulu.. kalau blog tu still ada.. on je walau update 3 tahun yang lalu.. aku tak delete... tapi bila buka dah takde dalam alam maya.. delete jelah.. space tu boleh letak untuk orang lain plak... aku ni memang giler follow blog orang.. sapa2 yang follow aku.. aku follow balik dan.. yang banyaknya.. aku follow orang.. tapi org tu tak kenal aku dan tak follow pun..  hahahahah.. aku follow dorang sebab suka baca.. semua menarik..

kalau dah ini statusnya.. nak simpan watper lagi kan.. remove je ler...
 




You Might Also Like

0 007 comments

Flickr Images

Follow Us